Olympus, unul dintre cele mai de prestigiu branduri din lume, și-a anunțat vânzarea diviziei foto, respectiv ieșirea de pe piață, după 84 de ani de activitate, după ce timp de

trei ani compania a ieșit doar pe pierdere.

Olympus, companie japoneză fondată în 1919, prezentă pe piață cu divizia foto din 1936, s-a concentrat în ultimii ani pe camerele foto mirrorless, device-rui care oferă performanța DSLR-urilor, dar fiind mai mici și mai ușoare. Potrivit B1.ro, concurența cu smartphone-urile, dar și cu principalele branduri concurente la capitolul DSLR-uri, Canon și Nikon, au răpus divizia foto a Olympus. 

Potriviti sursei citate, anii '90 au fost de un real succes pentru aparatele foto de la Olympus, pe vremea când încă era utilizat filmul, iar digitalul se afla la începuturi. Olympus era pe locul al doilea, după Sony. În 2017 a înregistrat venituri de 3 miliarde de dolari în business-ul aparatelor foto, iar anul trecut, doar 400 de milioane de dolari. Pandemia însă, a dat lovitura de grație.

Divizia foto a Olympus va fi vândută unei firme japoneze cu capital privat, Japan Industrial Partners.

Strategia celor de la Olympus s-a schimbat radical. Compania japoneză se va concentra pe dispozitive medicale, în special pe cele de imagistică, precum endoscoape, unde lentilele joacă un rol crucial. 

Sursă foto B1.ro.

Image
Image
Image

Articol preluat de pe:http://www.telegrama.ro

https://www.telegrama.ro/actualitate/externe/coronavirus-un-celebru-produc%C4%83tor-de-aparate-foto-se-retrage-de-pe-pia%C8%9B%C4%83%2C-dup%C4%83-84-de-ani.html

Most Read