MyRadioOnline.ro

Serviciul Evidența Informatizată a Persoanelor din cadrul Primăriei Ploiești va funcționa, din 25 ianuarie, cu un ghișeu în plus, a anunțat, miercuri, administrația locală.

„În vederea respectării regulilor de distanţare

fizică, documentele în vederea obţinerii actelor de identitate se depun doar în baza programărilor online. Programările pentru «EVIDENŢA PERSOANELOR» se efectuează la Ghişeele 1 si 2, AICI”, mai precizează sursa citată.

Autoritățile reamintesc și că “valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice, precum şi de entităţile private autorizate conform legii se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.” De asemenea, în conformitate cu OUG nr.97/2005, termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de până la 30 de zile de la data înregistrării cererii la serviciul public comunitar de evidență a persoanelor. În situații deosebite, termenul poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public comunitar de evidență a persoanelor.

Programul SEIP Ploiești:

LUNI     

8.30 – 14.30                       

După orele 14.30 igienizare, lucrări de birou;

MARȚI 

8.30 – 14.30                       

După orele 14.30 igienizare, lucrări de birou;

MIERCURI          

8.30 – 13.00        15.30 – 18.30    

Între orele 13.00-15.30 igienizare, dezinfecție;

JOI         

8.30 – 14.30                       

După orele 14.30  igienizare, lucrări de birou;

VINERI 

8.30 – 13.00                       

După orele 13.00 igienizare, lucrări de birou, după ora 14.00  dezinsecție.

 

 

Image
Image
Image

Articol preluat de pe:http://www.telegrama.ro

https://www.telegrama.ro/administratie/un-nou-ghi%C8%99eu-deschis-la-serviciul-eviden%C8%9Ba-popula%C8%9Biei-din-ploie%C8%99ti-vezi-programul.html

Most Read